söndag 7 mars 2010

Jahajaja

Nå då var det dags att ställa sig på vågen igen, har inte fått tummen ur min så sakteliga krympande rumpa och köpt mig ett måttband, +-0, grrrr. nå har bara mig själv att skylla, en del kakor har åkt ner och jag har bara hunnit till LB 1 gång under veckan förutom idag. Tänker inte tappa modet, det är mycket som ska bort men nog går det, får väl ta sin tid.
C: Du är verkligen jätteduktig, väl kämpat!!! Kramar!!

Nu är våren på gång och när jag var i LB idag så sken solen vackert att jag nästan tappade andan.
Usch, vet inte om jag håller på att 36-års-krisa eller nått men tänker allt oftare på allt sånt som jag drömt om under mitt liv, allt jag velat göra och allt jag velat se, vägrar tro att det är försent, att jag är piskad att gå dessa gator fram och tillbaka resten av mitt liv. Inte för att det är dåligt, vi har det verkligen jättebra i Överkalix men världen är ju sååå stor!
Ska försöka hinna blogga lite oftare under nästa vecka!
Kram på er alla och lev väl!

Lappberget i em

En grizzly eller en kelpie?
Adde gillar hallon:))

5 kommentarer:

  1. Hej Ulrika! +-0 är ju bra med lite kakor och sånt. Det är bättre att det inte bara rasar iväg utan att man går ner i ett jämt tempo, då är det lättare att hålla det sen.
    Jag kommer att haka på nu, jag har ätit alldeles för onyttigt nu en längre tid och nu känns det som om motivationen finns. Några kilon bort och några centimeter runt midjan siktar jag på.
    Kämpa på, du är duktig! Kram

    SvaraRadera
  2. +-0 är ju hur mycket bättre än bara + och även om det nu råkar bli + en vecka, så spela roll!?
    Det är ju ännu långt kvar till beachen och man måste ju må bra också!
    Ibland mår man bättre av en kaka än ett förlorat hekto!
    Kram Ullis o kämpa på!

    Och knäckebröd är jättegott!
    Mycket godare än kakor! (intalar jag mig i alla fall)

    Kul att fler hakar på! =D

    Må bara bäst i vårsolen!

    SvaraRadera
  3. Glömde ju att säga...
    Vilka fina bilder!
    =)

    SvaraRadera
  4. Ullis - fina bilder, kämpa på å +-0 är bättre än +++. Ta en kaka om du har lust, å ha inte dåligt samvete för det. Å det är aldrig för sent, du hinner se och göra det du velat, tids nog. Kram!

    SvaraRadera
  5. iiiiihhhhh!

    +0,9kg plus!! =S
    -2,5cm =)

    Så där ser man... lite plus i vikten men ändå minus i cm! Kanske nån muskel efter skidåkningen som blivit lite större! =D

    Ha det gott i vårvädret! Kram!!

    SvaraRadera