söndag 28 februari 2010

Upp till bevis!

Jaha vänner då är det bara att bekänna färg och ställa sig på vågen..... I torsdags hade jag gått ner 1,3 kg, sen har jag fuskat och småätit så jag landade på -1,1 kg, bra de med tycker jag:)
Blir spännade att höra hur det gått för C:)) Ni vet, ni kan joina oss när ni vill:)
Tycker det är lättare att hålla sig under veckorna, men när det är dåligt väder och man bara går hemma så vad blir det då?, äta, iaf om man är jag, tar oftast en frukt men även annat slinker ner, men nu är det slut, finns inge mer gotta hemma, bra!
Mamma kommer hit och är med barnen så jag och Robert kan ta en riktig långprommis med våra stackars hundar som har legat i över en vecka nu.
Var och hälsade på i Kypas hos Jessica och Emil igår, hur härligt det är där, vill också bo så.
Lev väl och lev sunt vänner!

Mina älskade småisar, gissar att de var ca 2 år resp 6 mån
Som sagt, Adde ÄLSKAR choklad
Lycka!!

5 kommentarer:

  1. JA! Jippi!
    Det har funkat skitbra! (Trots PMS!)
    -2.3 kg! Jag är garnimponerad!
    Och 10 cm mindre, du vet alla fem måtten tillsammans som jag surrade om...

    Du kan inte ana hur tacksam jag är att du sparkade igång mig!
    Det går så mycket lättare att hålla sig från det här småsnaskandet när man har bestämt sig!
    Annars hade jag smaskat på hela veckan o tänkt, snart... snart ska jag börja hålla igen!

    Lite motion har det blivit:
    Två gånger i badhuset, en skidtur...

    Fasen så duktiga vi är!

    Och, sen spelar det ingen roll om det bara blir ett hekto nästa vecka - nu är man igång i alla fall! Och, utan att vare sig svälta eller må dåligt (trots att schostarmen skriker högt)! Bara det där att låta bli att sliska i sig ungarnas rester gör susen!

    Nu kör vi hårt en vecka till!

    Härligt o tusen tack för sparken i röven!

    SvaraRadera
  2. Det är ju jättebra! Bra jobbat. Håller med, när man är hemma och ledig är det mycket svårare, men som sagt - finns det inget gott hemma så klarar man det galant :) Visst är det roligt och motiverande när man ser resultat. Kram /Maria

    SvaraRadera
  3. AAA, underbart C, wow vilken start, ja nu ger vi gärnet en vecka till!!!
    M: Ja härligt!!!
    Kramelikram på er!!

    SvaraRadera
  4. Vad duktig du är Ulrika. Jag har själv en ny tid framför mig att gå ner i vikt efter graviditeten. Helt nytt för mig som alltid varit smal. Men jag går sakta men säkert ner i vikt. Jag tror på att man ska inte stressa fram. Vilka fina bilder du har lagt upp. Stor kram Anna- Fortsätt att jobba så bra som du gör.

    SvaraRadera
  5. Hur går det?

    Jag är fortfarande supernöjd! =D
    Det blev ju en del "frållande" i veckan så jag hade varit nöjd med plusminusnoll-resultat!

    Så...

    -0,7kg
    -3cm

    Jag är helt nöjd! =D

    Hoppas allt är väl med dig!

    SvaraRadera