söndag 21 februari 2010

Upp till bevis

Jaha, då var det dags att kolla hur det gått m min utmaning denna vecka. Hmmm, -0,5 på fredag, + 0,5 idag= +-0, morr. Nå inte är det nått att gräma sig över, har ätit för mkt gott i helgen och legat i träningskoma pga kylan, men men det är bara att ta nya tag och kämpa vidare.
-25 grader nu, blir skidspåret idag, tar skoterluvan så jag kan andas men jag måste ut och röra på mig:)
Ha en fin Söndag och som sagt gör mig gärna sällskap med din egen utmaning, kul att peppa varandra:))
Kramisar


Min Älskade svärmor som gick vidare till de andra änglarna för 6 år sen igår, du fattas oss:(
Adrian och lillkusinen Jonatan
Cornelia och Jonatan


5 kommentarer:

  1. C: Har inte fixat måttband, gör det under dagen, bra idé att mäta!!

    SvaraRadera
  2. Ja! =)
    Nästa söndag blir det skarpt läge! =)

    Tur att det inte var idag... Gigantisk paltgryta med chokladfondanter till efterrätt o så ett gäng semlor har satt sina spår! =S

    Men, det där med att mäta var jag väl inte helt ensam om att föreslå! ;-)

    Ha en bra vecka!

    SvaraRadera
  3. Nä det är sant, Maria är alltid så klok och en bra förebild:)
    Ha en riktigt bra vecka:)
    Ullis

    SvaraRadera
  4. Är lite sugen men jag har inte karaktär ;) Nej men jag ska dra ner på slisk och hålla mig till mina dagliga skogspromenader så får vi se vad det gör.. Men inget mer seriöst än så, blir svårt då det blir ett kallt måste ;)

    Ni är så duktiga som kämpar på :)

    Kram, Ida

    SvaraRadera
  5. Ullis, i dag är det lite varmare, endast - 15 grader. Hoppas att du tar dig ut i skidspåret. Jag håller tummarna när det gäller din utmaning - du fixar det! Å din svärmor. Hon hade en fin själ. Det var hon som var "grannkvinnan" som hälsade på mamma ibland. Det betydde mycket. Kram, sköt om dig! Madde

    SvaraRadera