måndag 22 februari 2010

Ja då var det måndag igen:)
Idag är väl egentligen min dagen D . Har slarvat under föregående vecka, ganska mycket faktiskt men nu, är jag igång och jag har sällskap:))
Jag har kick-startat min viktminskning idag med Herbalife, har kvar massor sen jag gjorde ett halvhjärtat försök för ca 1 år sen, så det blir bra:). Byter ut två av tre mål/dag. Tack Maria, hör av mig när jag behöver mer:).
Ha en fin dag vänner!

Här är jag i min målvikt, ganska fin:)
Här är en av delarna som ska hjälpa mig dit:)



4 kommentarer:

  1. Kommer gå jätttebra! Kom ihåg att dricka mycket vatten och ät en frukt om du känner dig hungrig. Kram

    SvaraRadera
  2. Ja! Det är ju det bästa, sakta men säkert då blir det ett hållbart resultat!
    Det känns jättebra! Har varit så duktig att hålla mig från det där onödiga ätandet - ta lite mer mat, äta upp resterna från ungarnas tallrikar, söka snask att tugga i sig fjorton gånger om dan! =D

    Men, jag fasar för pms-perioden! =S
    Men, det är ju få dagar i månaden, då får man väl frålla lite grann så man inte mördar omgivningen! ;-)

    SvaraRadera
  3. C: Ja det kan ju vara nödvändigt m gott vid PMS, man vill ju att alla ska vara glada:)
    Haft min första Herbalifedag och det har gått jättebra:)
    Fortsatt lycka till!!

    SvaraRadera
  4. Nu ikväll var jag sugen! =S
    Men, överlevde med en knäckemacka, morot o en liten tallrik cornflakes!

    Fortsatt lycka till... till dig med! =)

    SvaraRadera