onsdag 17 februari 2010

Kallt som i...





Mina kära skidor:))
Älskade Arven i sin nya sele:)
Så här lär en Kelpie, de sitter på läktaren och observerar de andra hundarna;)


Idag är kylan tillbaka hos oss, gillar inte alls!! Längtar efter lite värme så att snön "sätter sig" så jag kan ta min skogs-skidor och ge mig ut i skoterspåren med hundarna. De nya selarna har kommit idag, för små tyvärr så det blir att skicka tillbaka och byta:(.
Pinnade på under dagen så jag skulle hinna upp på Lappberget idag, trodde att där skulle vara -12,5 som www.storlappberget.se visade men tji fick jag, -22, nog så kallt. Försökte åka med Bella men stackarn nästan hoppade av köld fast än hon var i rörelse, så de fick rusa av sig lite energi och sen åkte vi hem.
Jag och Robert har köpt biljetter till Stefan Sundströms konsert i "Kulturen Hus" i Luleå ikväll men pga att mamms kurerar sig från magsjuka så hade vi ingen barnvakt, så jag stannade hemma och R for med Jonas, hoppas att det är så bra som jag tror.
Nä nu måste jag sova, kvällarna är sååå korta! Kolla in videon nedan, Adde sjunger bäbä vita lamm, går det att bli sötare??!:)
Lev väl vänner!


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar