tisdag 16 februari 2010

Nätshopping:)


Haha, nog ska man frestas en dag som denna, hade iofs kunnat valt en bättre dag att starta upp min viktminskning, det är ju för 17 fettisdag och jag älskar semlor... Har erbjudits tre stycken under dagen, men inte ens ett lock har jag ätit, duktiga jag:). Sen fick jag chokladkakor på ett företag och dem sparar jag till lördagsgodis, för det måste jag ha.
Har shoppat en massa nya kläder åt gumman ikväll, gillar skarpt att köpa kläder online, såå enkelt och billigt. Ok, kvaliten är kanske inte den bästa, även om jag tycker att HM´s kläder håller jättebra, men de växer ju ur dem så snabbt så det känns inte befogat att köpa tröjor för 2-300:- när man kan köpa jättefina tröjor med div figurer och prinsessor som de gillar för 99:-. Men när det kommer till ytterkläder och skor så tummar jag inte på kvalité, då handlar jag lokalt. Robert har haft egentid ikväll så jag har inte varit ut nått, får hoppas att jag hinner ut en sväng imorgon, längtar till Lappberget.
Nä nu kallar kudden!
Lev väl vänner!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar