söndag 21 mars 2010

Då var det dags igen!

Ahhh +-0, igen!! Behöver nog fundera på allvar varför det inte händer nått, hmm, kan det bero på att jag fikat på brännvalls, bara motionerat 2 ggr denna vecka eller nått, grrrrrrrrr jag blir så jävla arg på mig själv, ahhh!! Men nu har jag beställt ny Herbalife av Maria, det där med att bara avstå socker, godis mackor och annat mumma funkar bara inte för mig. Jag "glömmer helt enkelt bort" att följa det, det är rispiskan som gäller och inget annat:)
Hoppas allt är bra med er kära medslimmare och att det gått bättre för er än för mig!
Kramar i massor(visst gör man av med kalorier när man kramas?)
Lev väl och lev sunt!!

6 kommentarer:

  1. Men, Ullis...
    Har du inte skaffat något måttband än?
    Du som är så mycket igång med skidorna har ju säkert minskat i cm utan att det visar på vågen!
    Och... då är det ju inte +-0!

    Kom igen nu! Ut o köp ett måttband! =)
    Och så fortsätter vi!

    Jag blev glatt överraskad när det visade lite minus! =D
    -1,2kg
    -2,5cm (fördelat på fem måttställen)

    För mig går det riktigt lätt att hålla mig från fika osv. det blir mycket äpplen istället!

    Kom igen, tappa inte modet!
    +-0 är ju inte +!
    Och, det är väl huvudsaken!?

    Kram o lycka till!

    SvaraRadera
  2. Mitt resultat denna vecka är också +-0 däremot -1 cm i midjan. Men jag var dum och satt och stoppade i mig massa chips igår kväll fast jag inte borde. Men jag tycker du är jätteduktig. Dessutom beställde jag ett måttband till dig nu när jag gjorde Herbabeställningen :) Tycker att det är dags att du måttar dig så ska du se resultat precis som Catherine säger.
    Jag har motivationen på topp nu, så denna vecka ska jag köra stenhårt och unna mig nåt gott på lördag (och inte fredag, lördag, söndag som det blivit denna vecka). Tänk vad stolt man blir över sig själv när man står emot frestelserna och äter nyttigt istället.
    Keep up the good work!
    Kram

    SvaraRadera
  3. Haha, tack maria!!!! Jag behöver nog måtta mig:)Ja det är så, det känns bra när man står emot frestelsen!
    Ni är så duktiga, GO Girls!!!!!!
    Kramar!

    SvaraRadera
  4. Jag behöver nog oxå 1 måttband...som sagt motivationen är inte helt på topp så jag överväger att börja med Allevo...dottern hade rasat i kilon när hon började med det och det känns som om jag behöver en "kick-start" för att komma igång....men jag hade tappat 1,5 kg nu i a f :)
    / Mariana

    SvaraRadera
  5. Började för två veckor sedan att fundera på min vikt, tog bort sötsakerna ur skafferiet, och började röra mer på mig, och nu har jag gått ner 5 cm!!! Tänkte för en vecka sen att "äh, inte är det någon idé", men nu kom jag mig för att mäta mig. Och glatt överraskad blev jag!!! Har ingen våg så jag kör på centimeterna...
    /Anna

    SvaraRadera