lördag 27 mars 2010

Äntligen!


-0,8kg denna vecka:)) Väger mig idag istället för imorgon då jag och Robert firar 12 år tillsammans idag och ett besök på fik och restaurang är planerat:)), tänka sig, 12 år, tiden gå FORT men på ett sätt så känns det som att vi varit tillsammans alltid. Väntar hem honom nu, han är prommar m Arv och sen ska jag och Bella ge oss ut på isen m skidor, härlig! Väntar fortfarande på selarna, fick fel stl och lina för 1 hund, hoppas hinna lära dem att dra innan säsongen är över.
Är riktigt sugen på en till hund och jag har hittat vad jag vill ha, men vi får väl se, är under hård förhandling m R:) Menar, ok vi har två, men jag vill ha en egen hund att träna och tävla. Nog för att det är sååå roligt att träna Arv och det ska jag fortsätta med, men hon är inte min... Vet att det kan låta knasigt men jag är lite ego vad gäller mina egna hundar och ja..... Nåväl få se vad som händer , men men hihihi.
Hade planerat att åka m R till Västerås och köping då det är Power meet men det krockar med Tåmeveckan och jag känner mig riktigt sugen på att åka och träna hund en hel vecka. Känner att jag behöver en spark i röven så jag kommer igång ordentligt.
Snart är det dags att köra igång kurserna på klubben, Valpkurs och allmänlydnad är planerat, hoppas vi får hela grupper:)
Nåväl, nu väntar soliga isar och en ivrig vovve, så ha en fin dag alla!!!
Kram

4 kommentarer:

  1. Låter som en underbar dag ! Önskar också jag hade en hund att fara och skidra med, men men det kommer väl nån gång på framtiden.. om si så där 7 månader ungefär (förhoppningsvis ) :) ! Fast det är klart, de är ju en bebis så jag får tack vänta ett tag tills den är vuxen innan den får börja dra ! Härligt med en till hundbebis, vart har du hittat denne ? En till Kelpie? kram Ida H

    SvaraRadera
  2. TOPPEN! Härligt att du får resulat! =D
    Jag är igen glad att det blev minus, om än inte så mycket... trots lite för mycket sjos denna vecka! =S

    -0,3 kg
    -3cm (fördelat på fem måttställen)

    Hoppas ni får en härlig dag idag, och grattis till era 12 år!

    Kram!

    ps. hoppas ni andra också fått önskat resultat i utmaningen! =)

    Kämpa på alla!

    SvaraRadera
  3. Jättebra! Härligt jobbat!
    Låter som om ni fick en toppendag tillsammans. Grattis till 12 år tillsammans.

    Mina resultat denna vecka:
    -0,5 kg
    -1 cm i midjan

    Kämpa vidare alla duktiga tjejer!
    Kram

    SvaraRadera
  4. 9 centimeter fördelat på 5 måttställen!!! Så här verkar allt rinna bort från mig. Skulle behöva skaffa en våg så att jag även kan väga mig tror jag...

    /Anna

    SvaraRadera