måndag 22 mars 2010

He e bara å stå i

Motivationen känns hög idag när jag sitter och sippar på min frukost-shake:) Det är ju för fasiken bara 20 kg, det finns de som går ner 100 kg, eller hur!! Blir peppad av min medkämpe C´s framgångar och det gör mig så glad, främst för din skull C, men även för att bloggen har den effekten som jag hoppades på.

Min kära Bella kanske, kanske ska flytta till en ny familj. Vi får se, anledningen är att hon inte får göra så mkt här, inte för att jag inte har tid men att vi synkar inte riktigt i träningen. Förstår inte varför då hon faktiskt är världens finaste, klokaste och snällaste hund, hon är förarvillig och lättlärd men, ja jag vet inte. Dessutom tror jag att mycket av hennes örontjorv beror på att Arv jämt ligger och tvättar hennes öron och det vore ju skönt för henne att slippa. Men som sagt vi får se.
Ha en fin dag!



3 kommentarer:

  1. hej 18 kg här nu, jag lider inte ens av dieten. Vad säger du, ska Bella flytta, vad hemskt. Om mina skulle flytta dog jag i samma stud. kram eva

    SvaraRadera
  2. Nä det blir ingen flytt, det eventuella nya hemmet hade varit kanon men nä, kan inte skiljas...

    SvaraRadera
  3. Wow, -18!!!!!:)) Jätteglad för din skull!
    Kram

    SvaraRadera