söndag 14 mars 2010

Tja vad ska man säga??

+-0 denna vecka också, men ändå känns det lite bättre, min kära mamma sa " din stjärt har börjat ändra form från päron till äpple", Jag -"ööö, hur menar du" lätt road över liknelsen. Mamma - " den har ju liksom höjt sig". Hahaha, härliga mamma så glad jag blev:)).
Ikväll har jag varit och åkt i Lappberget, underbart, åkte 12 km hade kunnat åka 15 utan problem, så härligt men jag hade en "bastudate" efteråt:), så nu är jag både nytränad och nybastad, peelad så skinnet blöder och nu väntar en renbäddad säng och sömn i förhoppningsvis 6-7 timmar.
Vi har barnen sjuka igen, öroninflammation och hög feber, mina stackars gryn. Gumman är frisk nu, har fått sista dosen ikväll men Adde är ännu dålig, min lilla skatt:((.
Insåg att det är ca 4 månader till marknadslöpet, och jag tänker ju springa det i år så nu jäklar är det bara börja fokusera:). Jag har insett att jag måste träna för att motivera en diet, har liksom ingen lust att banta om jag inte samtidigt tränar, så nu har jag schemalagt nästa veckas träning, skidor tis, ons och lördag och de vanliga hundprommisarna naturligtvis. Det blir nog bra, tänker bära bikini utan ångest denna sommar;).
Kanonbra jobbat C!!!! Det är helt säker muskelmassa:)))
Ha det bäst kära vänner!

Gumman provsmakar muffinsmet
Adrian har koll på strösslet
Så här fina blev de
Ett av gummans alster:)

3 kommentarer:

  1. Hej Ullis!
    Bra kämpat även denna vecka. Dags att införskaffa ett måttband nu så ska du se att där ser man skillnaden. Hur tycker du det känns med shake´sen, känner du dig hungrig? Kom ihåg att dricka mycket vatten.
    Mitt resultat denna vecka är -1,4 kg och -1 cm i midjan.
    Jättefina bilder på dina fina barn. Hoppas de kryar på sig nu!
    Kram

    SvaraRadera
  2. Usch, har lite halvångest inför vågen o måttbandets kritiska blick i morron! =S
    Har verkligen inte gjort nåt på hela veckan... varit förkyld o slöat!
    Inte ätit nå onyttigt heller iofs annat än en fika på Bränvalls i måndags) men, det känns ändå som om det är plus, plus, plus överallt nu!
    Puh...

    Hoppas på ett "Upp till bevis-inlägg" snabbt så man får avklarat denna vecka... så man kan gå vidare mot en frisk, ny vecka! =D

    PMS dessutom... =P

    Men, jag har försökt ragga med Marris på utmaningen!! Hoppas hon hakar på...

    Ha det gott!
    Kram!

    SvaraRadera