söndag 25 april 2010

:))

-1,5kg denna vecka, hade säkert varit mer men jag har småfuskat vid ett par tillfällen i helgen, men är sjukt nöjd ändå! Så nog blir det GI nästa vecka också:) Var på middag hos M&M igår, så jätteroligt, vi åt tacos och jag tog ett mjukt bröd, bennebenne men men... drack typ ½ flaska jättegott rött som jag fått av kära K:) men man måste unna sig ibland, så är det men brödet igår och mjukglassen idag hade kunna vara oätet, nåväl det är bara att vara ännu mer noga from nu. Vad jag märkte i fredags är hur viktigt det är att få i sig fett för hungerns skull, åt en kyckligsallad minus pasta och bröd n-vis men huuuur hungrig jag var hela eftermiddagen. I boken jag läser nu "håll koll på vikten" talar man just om detta, hur viktigt fettet är. Känns lite konstigt för mig som alltid bantat genom att reducera fett och kalorier. Motionen har fallerat denna vecka, har bara inte tagit mig ut, för kallt, för trött, för omotiverad, ursäkterna har varit många. Men det blir skärpning där också nu.
Hoppas ni haft en bra vecka och att kilona har runnit av er som noisettesåsen rann nedför glassbägaren jag avnjöt idag;)
Kramis

5 kommentarer:

  1. Toppen! Härligt!! Fortsätt GI:a!!! =)

    Själv har jag motionerat... =D

    -1 kg
    -4 cm (fördelat på fem måttställen)

    Jag är mer än nöjd!

    Kram o må gott!

    SvaraRadera
  2. Ha det bra Ullis. Jag följer din blogg och håller tummarna att du klarar dina utmaningar=) Ät med gott samvete, en glass då å då gör inget. Sköt om dig och din familj, kram!

    SvaraRadera
  3. Wow vad duktig du har varit C :))))
    Nog går det här!!!!
    Kram
    M: Tack!!

    SvaraRadera
  4. hej mozzan ned 26 kg,

    SvaraRadera
  5. Ja vad annat kan man säga än, GRATTIS och vad du är duktig vännen!!!!

    SvaraRadera