söndag 4 april 2010

Vill inte!

Idag ville jag inte väga mig, främst för att jag under den gångna helgen fallit för frestelsen MÅNGA gåger men även för PMS minus PS, vilket brukar ge mig ca +1kg, men resultatet är +0,4 och -2 cm, mao ganska ok. Idag ska jag och jogga för första gången i vår, längtar, det blir bra. Träffade en vän på byn och hon berättade att hon gett sig den på att fixa en månad åt gången och det hade resulterat i -5 kg:) Tror nog att jag kanske sätter för höga mål, ni vet, -20 till sommaren, det blir så stort och under så lång vilket gör det lätt att tänka "jag hinner". Så nu är det 7/4 till 7/5 som gäller till att börja med:)
Hoppas att ni haft en lyckosam vecka vänner!!
Kram

4 kommentarer:

  1. Jag hade ingen lust heller... ;-)
    Man skulle få en "freeplay" idag!
    Påskgodis, lax, choklad... Vin, baileys o whisky! Och nötter, chips! :-P
    Men, det var inte så farligt!

    +0,1 kg
    +1 cm (på fem måttställen)

    Jag är helt nöjd med det denna vecka! =D
    För fasen vad gott det finns att äta till påsk!

    Vad klokt du skriver idag!
    Sen är det ju bara så, man får ju räkna med att det tar lika lång tid att få bort kilona som det tog att lägga dit dem? Flera år av amning, graviditet osv får man ju inte bort på några veckor.

    Nu kör vi sakta men säkert!

    Lycka till med löpningen... åhh, vad jag önskar att jag fixade att springa.
    Jag får vänta till E10:an är bar så kan jag cykla!

    Kram!

    SvaraRadera
  2. Så sant som du skriver med höga mål, men du.. glöm inte heller att leva! Sen öder det ena det andra som vi pratat om.. du ska se att när du minst anar det så säger det bara swish så är det minus flera kilon ! En dag i taget en sak i sänder :)

    Lycka till !!!
    Kramis, Ida H

    SvaraRadera
  3. Jag hade inte heller någon lust att ställa mig på vågen denna vecka. Även jag har unnat mig en massa gott, inte bara en/två dagar utan hela påsken :) Men +0,5 kg och +1 cm i midjan får det vara värt!
    Jättebra med mindre delmål istället för ett stort. Vad duktig du är som joggar, det skulle jag också behöva börja med.
    Ha en fin vecka alla som läser!
    Kram

    SvaraRadera
  4. Jag fick också plus på mätställena, +1 cm, vilket jag inte anser vara så farligt eftersom vi åt mest hela tiden under påsk :)

    /Anna

    SvaraRadera