söndag 18 april 2010

Jahapp!

Nu jävlar viner piskan, har inte hänt nått, absolut ingenting denna vecka!!! Har ingen annan än mig själv att skylla. Sprang igår, fjärde joggen denna säsong, tungt som fan men känner ändå hur jag börjat hitta rätt igen, gissar att jag sprang ca 3km (värmt upp m 3 km rask prom) och när jag sprungit ca 1km så kände jag det där ni vet, ja nu jobbar kroppen av sig själv, härligt!!! Men när jag bara hade långrakan kvar så trodde jag att skallen skulle sprängas, men härligt härligt!!! Målet nu är ju såklart vårruset i Luleå den 27/5, ska bli jättekul har inte sprungit det förr. Vi är en liten grupp som ska åka, så om det är nån som har lust att hänga på så gör gärna det, man prommar eller springer i sin egen takt.
Jag läste en sak som jag testat: om du bara hade 4 månader kvar att leva, hur skulle du leva då? Du har inga besvär, varken med hälsan eller ekonomi, vad skulle du göra, hur skulle du leva och med vem? Vad skulle hända med dina principer? Prova sen att lev så en vecka eller iaf en dag. Jag gör så idag, har funderat och svaret kom snabbt. Jag skulle vara med barnen och Robert hela tiden, vi skulle göra roliga saker tillsammans men främst bara vara, mysa och umgås. Så idag har vi bara pyst på, lagat am - pannkakor som vi formade som hjärtan och "dekorerade" m grädde och hallonsylt till lunch, sett tv och degat och varit på prommis till R´s syster och fikat. Resten av dagen ska vi fortsätta mysa och pysa, bara vara och känna hur stor kärleken är, kanske gå ut och leka i geggan, får se och stövlarna torkat från gårdagen:)
Hoppas att er vecka varit bra och att vågen och måttbandet varit er nådiga!
/Kram

1 kommentar:

  1. 4 månader kvar...

    Jag skulle inte tillåta mig själv att inte verkligen leva varje sekund!
    Ta tillvara varje ögonblick av kärlek!

    Här har det varit liiiite, lite minus! =)
    Jag är nöjd...

    -0,2 kg
    -2 cm (fördelat på fem måttställen)

    Jag har dessutom lyckats ta mig ut o springa för första gången i mitt liv!
    Träningsvärken var brutal... men, det var riktigt, riktigt skönt! Ska försöka göra om det! =D

    Ha det gott... kämpa på!

    SvaraRadera