tisdag 20 april 2010

GI! Me like:)

Jahapp, dag 2 på min nya resa på GI´n´s väg och det går riktigt bra, var inte hungrig eller gottasugen under hela gårdagen, känns verkligen att kroppen har att jobba m hela tiden. Nej Mozzan det blir tyvärr inte lika ofta som under skidsäsong, det är ju så mycket tyngre för kroppen att jogga än att skidra, gissar att det blir ca 3 ggr/vecka. Längtar till LB är farbart!!! Blir en jogg/prom sväng ikväll:) Ska ta fram cykeln nu när vägarna är helt bara, hundarna behöver mer än bara mina turer till fots.
Till middag tänkte jag göra en köttsoppa på kyckling minus klimp, gott:) eller en köttfärslimpa med tomatröra och ris(till resten av fam:) )
Ha de bäst!


4 kommentarer:

  1. Härligt att det funkar för dig! =)
    Jag testade GI, eller rättare sagt LCHF förrförra hösten o var jättenöjd! Jag gillar broccoli så det blev mitt stående tillbehör när de andra åt pasta/ris/potatis!
    Lycka till!! Kör hårt!

    SvaraRadera
  2. Tack snälla! Vad kul att du var nöjd. Jag har haft lite svårt att tro på GI och annat men nu har jag blivit överbevisad flera gånger av personer som tappat massor så, ja det är väl bara köra på:))

    SvaraRadera
  3. Jag körde också GI för 2 år sedan och kilona rasade. Kommer i håg första veckan jissös vilken migrän jag hade + suget efter sött men sen när det väl gick över så gick det som en dans vilket man inte kan tro i dag när man är fet:-). Du får vara flitig och uppdatera din blogg så jag blir taggad igen tills det är dags att sluta amma då blir det att köra på GI igen. Får börja med spinningen så hoppas jag kunna visa migi dykdräkt på stranden annars blir det att låsa in sig:-) Kram Lisa E

    SvaraRadera
  4. Men Lisa du har ju nyss varit två;)och är det inte så att amningen är kanon mot de extra kilona man lagt på sig? Jag har inte haft förmånen att amma mina nån längre tid så... Har nyss ätit rester från igår: Köttfärsbiff m grönsaksröra, mumma:)) Ikväll blir det löpträning, ska springa LB- Halljärv och sen bastu:)))

    SvaraRadera