söndag 11 april 2010

Då var det dags igen:)

Idag trodde jag på ett rejält minus resultat men inte, inte ett gram:(, var så säker då jag ser att jag krymt. Mätte midjan och jodå -2 cm:), ska börja mäta rumpan benen och armarna också. Nu har träningen övergått till barmark ist för skidspår, känns inspirerande att byta träningsform. Var ju igång m prommisar och sen jogg i sommar/höst och har verkligen saknat det tills jag upptäckte skidorna, wow vad roligt det var:). Kul att ha hittat aktiviteter för hela året. Skulle verkligen vilja ha tid att börja träna på Maxpuls, de har massor m kul aktiviteter men just nu är det så svårt att boka in nått, då är en löprunda när tillfället ges det som gäller. Längtar till Lappberget är fritt från snö så jag kan börja ta mig an mördarbacken igen:)) men det lär ju dröja så mkt snö som det är där, så det är bara att gilla läget och frusta runt till allmän beskådan, suck:/ nåja nåja...
Hoppas ni haft en vecka i minus vänner och lycka till kommande vecka!
Kramar i massor!!

Påskrisjakt:)
Det var rejält djupt:))

5 kommentarer:

  1. Undrar om påsksynderna fortfarande sitter i?
    Jag trodde på rejält minus idag, men... men...

    +0,1 kg
    -0,5cm (fördelat på fem måttställen)

    Nå väl, ingen större panik! =)
    Vi fortsätter att kämpa på!
    Grattis till dina centimeter! =)

    Ha en härlig vårvecka!

    SvaraRadera
  2. C: Klart vi fortsätter kämpa, hur fan kan det vara så här trögt, jag brukar rasa 5 kg i ett naffs, ålder kanske, huuua:(( jaja det är bara att ta i:)
    Grattis till den halva cm:)
    Detsamma, hoppas på mkt sol!
    Kram

    SvaraRadera
  3. Hejja hejja ! Sen får du inte glömma att muskler väger mer än fett, så där har du säkert orsak till att det inte visade minus på vågen, men minus i cm :)

    Va ni är duktiga som kämpar på !

    Jag har faktiskt hakat på lite i smyg jag också, då man helt plötsligt upptäckte att man inte kom i byxorna längre.. SKÄRPNING Ida ;) ja ja, well well.
    Men man får ta en dag i taget.. en sak i sänder och inte så stora mål..

    Kämpa på !

    kram / ida H

    SvaraRadera
  4. Åldern???
    Är du garn!? ;-)
    Vi är ju så unga! hehe

    Nä, tyvärr är det väl bara att inse, för jag håller med dig! Det är betydligt svårare nu än för tio, femton år sen!
    Saaaakta... seeeegt... men, ändå ner!

    Vi är ju i alla fall jätteduktiga!

    SvaraRadera