lördag 9 oktober 2010

Tillbaka!:))


Startar om ingen, att säga att jag haft bloggtorka är att ljuga, öken och omotivation är vad det har varit men nu känner jag inspiration att skriva igen. Mycket har hänt sen sist, jag har börjat utbilda mig till Certifierad hudvårdsterapeut, det är jätteroligt, känns rätt och jag planerar att starta upp salong under nästa sommar/höst:)) Har varit i Östersund i 12 dagar och nu renskriver jag och ska börja göra elevbehandlingar:). Jag kommer under utbildningstiden att husera i Robert härliga lokal där han erbjuder Healing och chakrabalansering. Till att börja med erbjuder jag aroma/spamassage som är en mjuk form av massage som är avslappnande och välgörande för kropp och själ, beroende på kundens önskemål masserar jag med oljor(vegetabilisk + eterisk) med olika effekt, avslappnande, uppiggande eller detox. Heeeelt underbart! När jag är klar kommer jag att ha en stor härlig meny att välja ur, allt från ansiktsbehandlingar av olika slag som tex antiage, djuprengöring, acne och mycket mer, aromamassage, vaxning, formning och färgning av ögonbryn/fransar, Anticellulite behandlingar, kroppsinpackningar m m :)) Det ska bli så roligt att få jobba med hälsa och skönhet, att få hjälpa människor att må bättre och se bättre ut.
Nå det var allt för nu!
Puss och kram

2 kommentarer:

  1. Äntligen, nu var det dags att börja skriva igen. Jättekul. Låter intressant med din utbildning, man får nog lov att prova nå nytt senare av dej. Lycka till.
    //Konsumkvinnan

    SvaraRadera
  2. :)) Ja du är så välkommen!!

    SvaraRadera