tisdag 12 oktober 2010

En riktigt bra dag!

Ja, idag har jag haft en riktigt bra dag:) Det har jag förvisso jämt just nu och lycklig är jag för det. Idag har jag jobbat en stund, kul! Sen har jag haft behandling, sååå roligt, detta är verkligen min grej! längtar så förtvivlat tills jag har köpt in allt jag behöver för att kunna ge ansiktsbehandlingar. Just nu kan jag erbjuda Aromamassage som elevbehandling, den tar ca 1 timme och kostar 200:-. Känner mig otålig, vill ju lära mig allt NU och starta upp NU, men men allt har sin tid:)
Hittade en sida på nätet www.coloring-book.info de hade massor med fina teckningar åt de små att skriva ut som de kan fylla i , väldigt uppskattat, för att citera Cornelia " å det är underbart, de är så vackra, tack snälla, det är den bästa dagen i mitt liv!!" Haha söt gumman, hon är så glad i allt, så lät det varje dag i Östersund:)
Ha en fin kväll kära vänner!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar